כל מה שצריך לדעת על Medform — פשוט וברור.
מדפורם היא תוכנת ניהול רפואית פורצת דרך שפותחה במיוחד לניהול מרפאות וקליניקות. הפלטפורמה המקיפה שלנו מסייעת למרפאות לייעל תהליכים תפעוליים שוטפים, להפחית את העומס על צוות המרפאה באמצעות אוטומציות חכמות ולשפר את איכות הטיפול בחולים. המערכת זמינה בממשק ענן או בגרסה מקומית.
מדפורם הופכת את ניהול תיקי המטופלים לפשוט מתמיד: כל המידע אודות המטופל מרוכז במקום אחד — מההיסטוריה המלאה ועד לכל מפגש, טיפול תרופתי והליך שבוצע.
כך ניתן בכל רגע להתחקות אחרי התהליך הטיפולי כולו, לתקשר עם המטופל, לוודא שהוא מבצע את תוכנית הטיפול ולתאם מפגשי המשך בקליק אחד. השקענו מחשבה מעמיקה מתוך היכרות עם צרכי עולם הרפואה כדי להבטיח תיעוד מדויק וקפדני של הנתונים.
מדפורם מאפשרת לכם להעביר כמות אדירה של משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות למערכת חכמה, הזמינה לכם מכל מכשיר דיגיטלי — מכל מקום ובכל זמן.
מתיאום תורים ועד למעקב השוטף וניהול המלאי — מהיום המרפאה שלכם מתנהלת באופן דיגיטלי חכם. הפתרון הזה מצמצם משמעותית את הזמן המושקע בשיחות טלפון, מילוי ניירת ושלל תהליכים ידניים אחרים — וזמן יקר זה ניתן להשקיע במטופל שלכם ולהבטיח איכות טיפול גבוהה מתמיד.
בגרסת הענן, ניתן לגשת לכל האינפורמציה מכל מקום ובכל זמן בקלות. *כל עוד קיים חיבור תקין לאינטרנט.
אנחנו מספקים לקליניקות תמיכה שוטפת בזמינות גבוהה ומקצועיות בלתי מתפשרת. צוות התמיכה שלנו זמין לסייע בכל שאלה או בעיה שעלולה להתעורר, כדי להבטיח שיעמוד לרשותכם מענה לכל תקלה ושניתן יהיה להפיק את המרב מהמערכת שלנו.
אל מול כל שאלה, בירור או צורך בהדרכה נוספת — אנחנו תמיד כאן! הצוות שלנו ישמח לסייע לצוות שלכם ללמוד איך למצות את המיטב מכל הכלים הזמינים במדפורם.
פיתחנו תהליך יעיל וייחודי המייצר עבורנו באופן שוטף לידים איכותיים למקצועות הרפואה. המערכת מזהה מטופלים פוטנציאליים באמצעות קמפיינים ממוקדים ומחלקת את הלידים בין המרפאות בהתאם לתחום ההתמחות שלהן.
עד כמה שידוע לנו, אנו הספקית היחידה כיום בשוק הישראלי שמציעה את ההטבה הזו ללא כל עלות נוספת.
כן. המערכת שלנו מאפשרת להתאים מודולים, דוחות ותהליכי עבודה בהתאם לדרישות הייחודיות של התחום הרפואי שלכם.
השקענו המון מחשבה כדי להבטיח שהמערכת תהיה כמה שיותר ידידותית למשתמש. הפלטפורמה כוללת ממשק אינטואיטיבי שמרכז את כל הכלים שנדרשים במקום אחד ומאפשר לצוות לנהל את כל ההיבטים של תפעול המרפאה — מתיעוד מפגשים ועד להזמנת מלאי והנפקת חשבוניות.
אנו מאמינים שהמערכת כל כך פשוטה להבנה, עד שהסבר מינימלי ראשוני יספיק לשימוש מיטבי. עם זאת, ככל שיידרש — נוכל להעניק הדרכה לצוות שלכם.
במציאות בה נתוני משתמש הפכו לנכס היקר ביותר, לא ניתן להפריז בחשיבות אבטחת המידע. פיתחנו את המערכת כשההגנה על פרטיות המטופל ניצבת לנגד עינינו בכל שלב.
כל המידע במערכת מוצפן ומאובטח בכלים מתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת סייבר. כלל הנתונים מגובים באופן שוטף ומאפשרים חזרה מהירה לשגרה אל מול כל אירוע פוטנציאלי.
ספרו לנו על תפקידכם והאימייל שלכם. נעזור לכם להקים את החשבון.