מעקב רפואי אוטומטי - מודול

בעוד היתרונות של מודול מעקב רפואי אוטומטי לאחר טיפול ברור, חשוב להכיר בהשלכות המשפטיות הפוטנציאליות של טיפול מעקב לקוי.
בישראל, תביעות רשלנות רפואית נובעות לעתים קרובות מרשלנות או מהימנעות ממתן טיפול הולם.

זה כולל מצבים שבהם ספקי שירותי בריאות מזניחים לעקוב אחר מטופלים, מה שמוביל לתוצאות בריאותיות שליליות.

בעוד שסטטיסטיקה מדויקת על תביעות הקשורות במיוחד למעקב לקוי יכולה להיות מאתגרת לדיוק, מובן שתיקי רשלנות רפואית, באופן כללי, כוללים לעתים קרובות טענות לרשלנות בטיפול בחולים. זה כולל כשל באבחון, אבחון שגוי, שגיאות בטיפול ובמקרים מסוימים, מעקב לקוי לאחר הטיפול.

על ידי יישום מערכות מעקב רפואיות אוטומטיות, ספקי שירותי בריאות יכולים להפחית את הסיכון לתביעות כאלה. תקשורת שוטפת עם המטופלים מדגימה מחויבות לרווחתם ויכולה לסייע במניעת אי הבנות או סיבוכים.

איך זה עובד:

אירועי ההפעלה: המודול יכול להיות מוגדר להפעלת הודעות מעקב בהתבסס על אירועים ספציפיים, כגון:

  • לאחר השלמת הטיפול
  • לאחר שחרור הפגישה
  • לאחר שליחת מרשם
  • לאחר ניתוח


התאמת הודעות
: ספקי שירותי בריאות יכולים ליצור ולשמור תבניות הודעות שונות, כולל:

  • הודעות בדיקה כללית
  • הוראות ספציפיות לאחר טיפול
  • תזכורות לפגישות
  • בקשות סקר
  • טפסים למשוב


משלוח אוטומטי
: לאחר ההפעלה, התוכנה שולחת באופן אוטומטי את ההודעה למטופל באמצעות ערוץ התקשורת המועדף עליו (למשל, דוא"ל, SMS או WhatsApp).

מעקב אחר תגובות: ניתן לעקוב אחר תגובות המטופל, מה שמאפשר למרפאות לזהות מטופלים העשויים להזדקק לתשומת לב או תמיכה נוספות.

למה זה חשוב?

  • חווית מטופל משופרת: תקשורת אישית מראה שהמרפאה באמת דואגת לרווחתם.

  • שיפור תוצאות הטיפול: תזכורות בזמן יכולות לעזור למטופלים להקפיד על יישום תוכניות הטיפול וההוראות הרפואיות שלהם.

  • מעורבות מוגברת של המטופל: תקשורת רציפה מחזקת את הקשר בין המטופל למרפאה.

  • תהליך עבודה יעיל: אוטומציה מפחיתה את העומס הניהולי.

  • שיפור המוניטין של המרפאה: חוויות מטופלים חיוביות בדרך כלל מובילות להמלצות וביקורות חיוביות.

  • סיוע במניעת אי הבנות או סיבוכים: יישום מערכות מעקב רפואיות אוטומטיות, מסייעות להפחית סיבוכים או אי הבנות לאחר טיפול ותורמות למעקב רפואי תקין וברור.

התכונות של Medform

תפריט נגישות